Onze visie
Beoordelen zou moeten bijdragen aan het doel van het bewegingsonderwijs: beter leren bewegen. En dat kan ook met veel plezier !
Met Gymladder willen we bereiken dat leerlingen betrokken worden in het proces zodat zij voordeel ondervinden van alle positieve effecten van zelfbeoordeling.
Wie zijn wij?
Mattijs Mussert
Mattijs is in 2004 afgestudeerd aan de HALO en sindsdien werkzaam in het primair onderwijs als docent bewegingsonderwijs in Noordwijk. In 2021 heeft Mattijs de Master Sport- en Beweeginnovatie afgerond. Tijdens deze master is gymladder ontstaan.
Mark Nierop
In zijn carrière heeft Mark zich nooit maar op één vakgebied gericht. Hij heeft zich binnen het Human Resource vakgebied kunnen ontwikkelen als HR specialist, Team manager en Trainer en ontwikkelde zich daarnaast als projectmanager, Lean specialist en Scrum Master.
Door zijn passie voor innovatie en het willen realiseren van ideeën, heeft hij zichzelf leren programmeren.
Al deze ervaring en energie stopt hij nu in het bouwen aan verscheidene startups, waaronder het innovatieve leerlingvolgsysteem Gymladder.